Luin Dr. Philin Painonpudotushaaste -kirjaa ja kirjoitin sen pohjalta tarkkoja tavoitteita ja ajatuksia ylös. Haluan laihtua 8-9 kiloa, jotta pääsen 59-60 kg tavoitteeseeni. Aion harrastaa Hoop Dancea viikottain niin, että kulutan ainakin 1 500 kaloria viikossa!

Tavoitteen saavuttamiseksi olen merkinnyt tavoitteet kalenteriin, ensi viikolla tämä alkaa! Ensi viikon maanantaina painoni täytyy olla 68,8 kg ja seuraavalla viikolla se ON 67,8 kg.......jne.... 9 kiloa 9:ssä viikossa! Eli elokuun puolessa välissä olisin tavoitteessani.

Tähän tavoitteeseen päästäkseni tarvitsen elämäntapamuutoksen, jota pyrin muuttamaan. Ei enää TV:tä liikaa, liikuntaa sen sijaan! Aina kun ulos vain pääsee - menen sinne, joko vanteen kanssa tai ilman! Täytyy heittää roskaruoalle hyvästit ja syödä terveellisesti. (anteeksi ei "täydy" vaan "haluan"!)

Kannustaakseni itse itseäni olen sopinut mieheni kanssa että jos vielä vuoden päästä harrastan tätä uutta harrastustani aktiivisesti, saan häneltä 20 €! Ja jos taas olen luovuttanut... Annan 20 € hänelle. Ainakin tämän hetken tuntemusten mukaan tämä harrastus jatkuu, jatkuu ja jatkuuuuuuuuuuu....... =)

Tukiverkosto! Jos olo on yksinäinen ja ajattelen ruokaa - silloin soitan jollekin ystävälleni tai sukulaiselleni ja pyrin siten ehkäisemään mielihalujani ruoan suhteen!

Minä pystyn tähän - minä pystyn tähän! =)