Tänään on yksi kuukausi siitä kun sain käteeni kauniin, punaisen vanteeni <3

Mitä kaikkea tämä kuukausi sitten pitikään sisällään?
Perustin tämän blogin pitääkseni kirjaa treenatuista hetkistä, tunteista ja uusien temppujen oppimisesta. Tämä kuukausi on mullistanut elämäni ja tänään huomasin sen tuloksen........ Vatsani oli kipeä koko päivän, mutta kun pääsin pyörittelemään vannetta - kipu katosi heti! Se taisi olla merkki siitä että vatsani tarvitsee vannetta päivittäin, ehkä se koki pientä vieroitusoiretta! =)
Tämä uusi harrastus on saanut minut liikkumaan. Ennen tätä tunsin oloni sohvaperunaksi, mutta nykyään olen nauttinut paljon kesästä olemalla ulkona vanteen kanssa.

Tämän harrastuksen myötä olen myös hoikistunut hieman, tässä tulos:

Vyötärö-Lantio

Alussa:

  • Vyötärö: 91 cm (30.5.2010 - navan yläpuolelta)
  • Lantio: 96,5 cm (30.5.2010)

Tänään:

  • Vyötärö: 80 cm             -11 cm
  • Lantio: 93 cm               -3,5 cm

Huomenna punnitsen myös itseni, mutta olen laihtunut kuukauden aikana ainakin 2-3 kiloa! Elämä on ihanaaaaaa! Cool

 

Temppuja olen oppinut tämän ensimmäisen kuukauden aikana muutaman. Tärkein niistä on ollut vanteen pelastus ettei se putoa. Ilman tätä "temppua" en pystyisi pitämään vannetta ylhäällä niin pitkään kuin nykyään pystyn.

Treenejä olen tehnyt tänä kuukautena 18 kappaletta, mutta olen pyöritellyt myös vannetta huvin vuoksi ystävieni ja tuttavieni kanssa, jolloin en ole merkinnyt kyseistä tapahtumaa treeniksi. Yhden treenin suoritin mieheni kanssa, hänkin on oppinut vanteen saloja! Hymy Olen myös saanut erään ystävistänikin mukaan tähän harrastukseen. Mukavaa - ei tarvitse yksin harjoitella! Nauru

Tänä kuukautena olen treenaillut yhteensä 590 min ja kuluttanut kaloreita noin 5 823... Saas nähdä, mitä ensi kuukausi tuo tullessaan! Silmänisku